Så har Frida Bruun (M) fra Føvling haft sin debut i Folketinget.
- I dag har jeg med den største ære taget min plads i folketingssalen. En plads, jeg har drømt om og kæmpet for længe. I dag blev den til virkelighed, lyder det fra det nyvalgte Folketingsmedlem.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
- At sidde der og lytte til klokken og se Danmarks fornemste talerstol helt tæt på, det gør indtryk, påpeger Frida Bruun.
Hun bliver dog ikke siddende.
- Jeg har ikke tænkt mig at blive siddende på tilskuerpladserne. Jeg glæder mig til også at tage turen op på talerstolen, noterer hun.
(Foto: Privatfoto)
